dinsdag 21 april 2009

21/4 - Dokter part II


Dokter zag direct dat mijn rug serieus geblokkeerd zat aan L5. Ongeloofelijk dat dit zo kan zonder dat je er echt last van hebt in het dagelijkse leven. De pijnen in gluteus en knie komen door te compenseren. Verdekke en ik had nog gedacht om preventief al is een bezoekje te plegen aan osteo.
Dwz dat ik hier waarschijnlijk al mee rond loop sinds eind vorig seizoen. Had met Belgisch kampioenschap in Pecrot serieus last van gluteus. Al goed dat ik het heb laten nazien voor het seizoen echt lostbarst.
Heb nu vrijdag afspraak bij Jan Engels om mijn rug terug goed te zetten.
Nu afwachten tot donderdag voor bloeduitslag. Heb ook mijn vetpercentage laten nazien en ik zit aan 9,5%.
Dus er mag nog een kiloke of 2 af maar moest niet echt. Alles onder 10% was goed.

Op naar vrijdag, Hopelijk is het gewoon op te lossen zonder verdere gevolgen.

Geen opmerkingen: