dinsdag 9 juni 2009

6/6 - Hagelandse Chrono


Het vertrek was tussen 10 en 12. Dus vandaag is niet supervroeg opstaan. Na goed ontbijt tegen 08.30 richting Langdorp. Het beloofde een droge dag te worden en voor 1 keer sinds jaren was het in Langdorp is geen modderpoel maar een superdroog parcours. Aangekomen bleek al gauw dat er een grote opkomst was.
Op weg naar de inschrijving botste ik bijna tegen Sven Nys. Ongeloofelijk!! Sven Nys die hier meedoet...super.. Tja hij woont hier vlakbij dus voor hem een ideale training. Toch sympathiek dat hij hier meedoet. Na een tijdje aan te schuiven voor te kunnen starten vertrokken voor 85km genieten.
Er was een pak volk, op sommige single tracks was het dan ook even aanschuiven. Maar al bij al viel het goed mee. De benen zaten goed. Deze klimmetjes liggen mij goed. Elke klim vrij explosief naar boven kunnen rijden om dan op het vlakke stuk nog een goed tempo aan te houden. Aangekomen op 3u28, 20 minuten sneller dan vorige keer dat ik had deelgenomen. Als ik kijk naar de uitslag waarschijnlijk 1 van mijn beste resultaten tot dusver. Zeker rekening houdend dat ik heel de tijd alleen heb gereden. Sommige anderen konden in groep een scherper tempo aanhouden door de kop wat af te wisselen. Supercontent...Nu proberen hetzelfde resultaat neer te zetten volgende week in Malmedy.

Stats:
Uitslag: 37/701
tijd: 03:28:21
avg km/u: 24,5
avg hrm: 169
km: 83,2
hm: 1100

Geen opmerkingen: