dinsdag 3 februari 2009

3/2 - Griep

De beestjes hebben weer toegeslagen. Vorig jaar was ik ook al niet goed met de 6uren en is kort daarna de griep er volledig doorgekomen. Nu heeft de griep al voor de 6uren toegeslagen. Wederom een serieuze tegenslag. Ik had de laatste weken super goed getraind en mijn verwachtingen waren dan ook om een pak beter te presteren tov vorig jaar. Zaterdagavond na mijn intervaltraining voelde ik me al slecht. Zondagmorgend ook nog slecht en in de loop van namiddag wat beter. Maandag had ik net geen 39graden koorts. Vandaag is het al ietjes beter, maar mijn lichaam voelde deze morgend aan of ik had precies onder een trein gelegen. Nu is enkel maar kwestie van uitrusten en hopen dat ik tegen zaterdag er terug bovenop ben.

Volgend jaar toch maar eens zo'n griepvaccin proberen.

Geen opmerkingen: