zondag 14 augustus 2011

6 augustus - EINDELIJK

Na lekker luilekker vakantie in Kos, terug bloed laten trekken en enkele dagen wachten. Zaterdag 6 augustus eidenlijk het verlossende nieuws: NEGATIEF. Yihaaa ik kan eindelijk terug beginnen. Teruggekomen v Kos was ik al met goede voornemens terug begonnen aan strikter eetpatroon en lichte trainingen.
Nu kan ik 100% er terug voor gaan. Het seizoen is wel wachter de rug bijna, maar dat maakt niet uit.
Vlak na Kos zat mijn gewicht op 84kg!! Slik...10kg boven mijn gewicht dat ik zou moeten zitten.... Eerste trainingen laatste dagen bevestigen zoals verwacht dat de weg nog lang is naar de form van zomer 2009.
Vandaag 14/8 zit ik rond 82kg. De kilos vliegen er natuurlijk niet te snel af, omdat ik ook met krachttraining bezig ben wat het gewichtsverlies compenseert.
Doel voor komende maanden is toch nog 5 kilo eraf, zodat ik rond 77-78 zit. Wat dan ideaal gewicht is om winter door te komen.

Op naar seizoen 2012 !!!!

Geen opmerkingen: